Kamp - Reisverslag uit Tafton, Verenigde Staten van Carola - WaarBenJij.nu Kamp - Reisverslag uit Tafton, Verenigde Staten van Carola - WaarBenJij.nu

Kamp

Door: Croo

Blijf op de hoogte en volg Carola

20 Juni 2011 | Verenigde Staten, Tafton

Hoii iedereeen!

Hier is dan mijn eerste verslag vanuit Amerika. Na een vroege vlucht naar Engeland en heerlijk wat gegeten en gezeten te hebben, vertrok ik richting Amerika. Dat vliegtuig was niet normaal groot en ik kon de hele tijd films enz kijken. Dus het plan om bij te slapen was niet helemaal gelukt:P In New York gingen we met alle BUNAC mensen ( er waren er 66)met de bus richting het hostel!! In het hostelk zat ik op de kamer met alle meiden die naar Oneka gaan. Dus gelijk kennis gemaakt!! Leuke en gezellige mensen:)

De volgende dag gingen we met zijn alle met de subway en de bus:P dat was hilarisch.. De subway was helemaal vol gepropt en we sloegen alle mensen met onze rugzakken:P Bij de bus moesten we wachten en die man die had de grootste moeite om al onze koffers enz. in de bus te stoppen. En toen waren we eindelijk op het kamp. Daar zal ik later meer over vertellen want ik moet nu weer verder met lifegruading!! Het is iig heel leuk maar zwaar dat lifeguarding, but next time i will tell more about that!!

bye

  • 20 Juni 2011 - 05:26

    Kirs.:

    Ben nu al benieuwd naar al je avonturen! Veel plezier chick en blijf genieten!
    Kusss.

  • 20 Juni 2011 - 08:45

    Lysanne:

    Leuk dat je nu al een verslag hebt geschreven!! Hou ons op de hoogte, want we zijn erg nieuwsgierig!! Hoe ziet het eruit daar op het kamp?? Hoeveel kilo hamburgers heb je al op, of krijg je toch nog iets gezonds :P Wanneer komen de eerste kids?

    x Lys

  • 20 Juni 2011 - 10:11

    Marieke En Aanhang:

    Hi Sis..
    How's live, kun je de cursussen een beetje volgen??
    Ben erg benieuwd naar het Camp picture/picture als je daar tijd voor hebt dan.
    Have Fun en spreek je snel weer!
    Kus Kai, Marieke en Stef

  • 20 Juni 2011 - 17:24

    Papa:

    Hehe eindelijk een verslag van je reis. Ben blij dat alles vlotjes is verlopen. Nu dan op het kamp, is het niet te vermoeiend dat alles in het Engels gaat? En hoe is het eten daar? Ik ben heel benieuwd hoe je daar slaapt, and at what time do you get up? Verder heel veel groetjes van ons,
    een knuffel en hou je haaks. X XX Pa en Ma

  • 20 Juni 2011 - 18:23

    Mama:

    We waren nog niet helemaal kompleet,dus ook nog even mijn reactie.IK WIL NATUURLIJK ALLES WETEN.Hoeveel meisjes heb je al in NY ontmoet en welke nationaliteit hebben ze allemaal.
    En behalve lifeguerding,wat krijg je nog meer voor cursussen?Flink inspannend natuurlijk,omdat het ook allemaal in het engels gaat.Ook ben ik erg nieuwsgierig,waar en met wie je nu allemaal slaapt.Je ziet het ik wil echt alles graag weten.En vraag eens of ze nog een verpleegster nodig hebben dan kan ik misschien ook nog eens van nut zijn daar aan de andere kant van die grote plas.Ga vast mijn engels een beetje oefenen.All the best and a verrybig hug from your mum.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tafton

Carola

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 19734

Voorgaande reizen:

09 Juni 2013 - 09 Februari 2014

Backpacken Down Under

16 Juni 2011 - 18 September 2011

Werken in het buitenland met Activity Internationa

Landen bezocht: