Boston // last days off camp // just a story - Reisverslag uit Tafton, Verenigde Staten van Carola - WaarBenJij.nu Boston // last days off camp // just a story - Reisverslag uit Tafton, Verenigde Staten van Carola - WaarBenJij.nu

Boston // last days off camp // just a story

Door: Croo

Blijf op de hoogte en volg Carola

16 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Tafton

Het is alweer een tijd geleden maar hier weer een verhaal van mij.

Kamp loopt al bijna ten einde nog 2 dagen te gaan!!

Het regent voornamelijk in de tweede helft van kamp!! Is beetje jammer, maar goed ik heb het overleefd en we hebben ook zeker wel leuke dingen gedaan. Vanavond, zondag 14 augustus, hebben de intermediates hun drama show en ze doen sjakie en de chocoladefabriek! Dan morgen, maandag 15 augustus, de talentshow. Dinsdag is opruimdag en dan woensdag ophaaldag en begin van familiekamp. Dat is dan een week en dan is het voorbij en gaat het reizen beginnen!! Moet daar nog van alles voor plannen, maar begin is gemaakt!! Zal een stuk met bram en katinka reizen en het begin met collega's.

Dan nu wat heb ik allemaal meegemaakt: afgelopen weekend met Claire naar Boston geweest. Op de heenweg heb ik ongeveer 4uur gereden. Het was een zoektocht naar het hostel maar na een half uur uiteindelijk toch gevonden:). Die avond vroeg in bed gegaan om de volgende ochtend vroeg op te staan. Die ochtend was het aan het regenen en zijn we naar centrum gegaan en in de mall rond gelopen. ( En ja een aantal dingen gekocht(a)) 's avond gelukkig droog en dus een droge sunset sail. Het was echter wel bewolkt dus geen zonsondergang gezien. Wel leuk uitzicht op het vliegveld en de verschillende eilanden bij Boston. Na een douche en een korte rustpauze uiteindelijk besloten om nog wat te gaan drinken in Boston.. Heel Boston was echter leeg gelopen want er was een wedstrijd van de Red Sox. Dus uiteindelijk een beetje rond gereden en her en der foto's gemaakt van Boston.
De volgende ochtend na een heerlijk ontbijt ( vers fruit, muesli en granola yoghurt:d) weer richting kamp vertrokken. Claire wilde graag langs Provindence en dit dan ook gedaan. Zijn langs Brown uni geweest. Dat is 1 van de best aangeschreven universiteit;) dus dat was wel indrukwekkend om te zien.
Dit weekend was het helaas ook alweer aan het regenen en dus naar Scranton geweest en daar naar de mall geweest... ( En weer spullen gekocht(a)). In een gezellig cafe gegeten met lifemuziek en rond half 11 weer richting kamp gegaan en daar vroeg ons bed ingegaan. Vandaag 14 augustus zondag, ben ik naar claws and paws geweest. Dit is een dierentuin. Een heleboel dieren gezien en de entree was erg goedkoop! Nu in het medewerkers huis aan het relaxen:d

Afgelopen woensdag 10 augustus zijn we met hele kamp naar Hershey Park geweest. Dit is een mega groot pretpark! We waren er van 12uur tot 20.30. Elke 3 uur moest je naar " the comet" voor een check of iedereen er nog was. En elke 3 uur waren er andere medewerkers verantwoordelijk voor de juniors. Je ging dan met hun rond het park. Ik was samen met Claire en Marcella en het was erg stressvol. De meiden wilden steeds wat anders en het waren er 12. Als je dan ook nog moe bent, kan soms wat irritaties teweeg brengen. Ik had daar niet zo heel veel last van, maar Marcella en Claire wel.
De achtbanen daar in het park zijn niet normaal zo gaaf!!. Ze gaan mega hard en sommige hebben niet normale " loops". Zo ben ik in fahrenheit geweest, ook al duurde de achtbaan maar 50 seconde. De schroevendraaiers, " loops" enz. Die erin zaten waren niet normaal. Ik heb er een film van op mijn kamer. Je gaat 90 graden stijl omhoog en ook 90 graden stijl weer naar beneden. Je kan het niet eens vergelijken met de Goliath ( die vin ik nu echt heel saai denk ik). Daarnaast was er in het park nog allerlei aparte dingen zoals een heel waterpark, dierentuin en chocolade wereld. Er was veel te weinig tijd om alles te zien, maar de prijs voor een kaartje was dan ook 53 dollars. Zou graag nog een keer terug willen, maar teveel geld voor een pretpark hoor 53 dollar.

De dag erna was het countryclub day. Heerlijk kunnen uitslapen, maar ik ging om 8uur even rennen. Kwam uiteindelijk pas om 9uur terug! Toen gegeten en daar hele ochtend vrij dus kon lekker uitrusten. Heerlijk lange douche genomen en in de middag met enkele kinderen naar promiseland geweest. Op het strand gelegen, van de zon genoten en ondertussen aan het lifeguarden!!

Deze keer ga ik de meiden echt missen. De int show was erg goed en grappig!:) soms stukje tekst vergeten maar ja overal ging het prima!!

  • 16 Augustus 2011 - 06:20

    Katinka:

    He zus, leuk je avonturen weer te lezen! Kai is hier thuis helemaal fan van de Efteling, dus misschien kunnen we daar naatoe als je weer thuis bent???

    Wij zijn ook druk met alle plannen voor onze vakantie! Echt super gezellig dat je met ons mee reist! Zie je aan de andere kant van de plas!

    Geniet nog even van je laatste dagen kamp en veel plezier met reizen aan de oostkant!

    Groetjes Bram en Katink

  • 16 Augustus 2011 - 14:00

    Papa:

    Hee lieverd,
    He,he, eindelijk de laatste loodjes, of had je nog langer willen blijven?
    Weer een heleboel leuke dingen beleefd lees ik, ennnnn je eigen reis komt nu heel dichtbij.
    Voor mij is het de laatste vakantieweek, a.s. maandag moet ik weer beginnen.Nja heb ik wel zin in hoor. En we hebben dan over een maand nog een weekendje Londen tegoed. Dus hier alles o.k.
    Ik ben blij dat jij niet in de Niagara falls bent gevallen, of heb je nog niks gelezen of gehoord dat een Chinees meisje erin is gevallen en waarschijnlijk het niet overleefd heeft? Nou ja let dus altijd maar op. Nou lieverd, geniet nog van die laatste dagen en ik hoop dat er beter weer aankomt.
    Groetjes en knuffel, Pa

  • 16 Augustus 2011 - 16:22

    Laura:

    Heeeee lieverdjee!
    Klinkt zeeer leuk wat je allemaal meemaakt!
    Dat pretpark daar wil ik ook een keer heen!!
    En boston was jammer van het weer maar je hebt het iig gezien!
    Ben je begonnen met hardlopen joh?? Ben je een beetje fit geworden in de afgelopen tijd?
    Van al dat sporten met die kids krijg je natuurlijk een top conditie!
    Bij ons zit de vakantie er weer op..heb een super verjaardag+vakantie gehad!
    Wel een rare gewaarwording dat jij er niet bij was..
    we missen je lieverd!
    Pas goed op jezelf en kom goed naar huis, geniet van de laatste weken!
    Kus

  • 16 Augustus 2011 - 19:44

    Irma:

    Hai Carola, wat gaat het toch snel ! Nog even en dan ben je weer terug. Maar wat een belevenissen allemaal. lLeuk om het allemaal te lezen. Ben ook erg benieuwd naar alle foto's als je weer terug bent. Ook leuk dat je toch nog met Katinka en Bram gaat reizen , kan je vast al wat verhalen kwijt!!!!! Geniet nog van je laatste weekje kamp en heel veel plezier met het reizen de laatste weken!!!!!
    Wij gaan ook in die periode nog met vakantie, heb er ook erg zin in !!!
    Groetjes Irma

  • 16 Augustus 2011 - 19:51

    Snarf Emo:

    Hey Croo. Eindelijk heb ik dan je site gevonden. Ik gebruikte steeds de verkeerde naam (caro ipv croo) vandaar. Maar zo te lezen zit je niet stil en heb je elke kans gepakt om een stukje Amerika te zien. Ik begrijp dat als je klaar bent, je op eigen gelegenheid (en met Katink en Bram) nog meer Amerika gaat ontdekken. Helemaal te gek meid. Een belevenis die ze je niet meer af kunnen nemen.
    "t Is raar voor te stellen dat je stage alweer voorbij is. Wat mij betreft ben je pas net vertrokken. Maar goed, het is niet anders. Wij gaan in september nog naar Lesbos en als we terugkomen kunnen we de vakantie ervaringen uitwisselen. Als het weer mee zit misschien wel tijdens een bbq.
    Heel veel plezier nog en geniet van alles wat daar nog op je pad komt.

  • 16 Augustus 2011 - 20:23

    Mama:

    Hoi meissie
    Gezellig weer even wat belevenissen van je te lezen.
    Jammer dat het weer niet zo mooi was in Boston.Maar op de mall (soort markt?) heb je weer leuke inkopen kunnen scoren. Pas maar op want je krijgt het straks nooit mee in je koffer.
    Het lijkt me trouwens ook lastig als je gaat reizen om zo veel bagage mee te slepen of blijft er dan tijdelijk bagage op het kamp achter?
    Wat is het snel gegaan met die kamp weken hé en top dat jullie in deze laatste week zo veel mooie uitstapjes hebben gemaakt. Ik was al blij dat Kai voorlopig het sprookjesbos en 't carneval in de Efteling de leukste attracties vind.Mij niet gezien in een achtbaan met allerlei enge loopings,ik zou er groen en geel uit komen.
    Had je nog een rol bij de shows of was het voornamelijk een optreden van de kampers?
    Nu nog veel plezier je laatste kampweek en heel veel plezier met je rondreis.
    Ik ben erg benieuwd wat jullie allemaal gaan bezoeken.
    Dikke kus mama.

  • 22 Augustus 2011 - 08:13

    Ans Noorbergen:

    Hoi Carola,

    Wat een ontzettend leuke belevenissen allemaal weer zeg!!
    Het vliegveld dat je in Boston hebt gezien, daar vandaan is Sylvana naar huis gevlogen.
    Nog heel veel plezier met het verder rondreizen door de States, ga ervan genieten, hè!!
    Je zult vast nog veel zien en beleven,

    groetjes Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tafton

Carola

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 19744

Voorgaande reizen:

09 Juni 2013 - 09 Februari 2014

Backpacken Down Under

16 Juni 2011 - 18 September 2011

Werken in het buitenland met Activity Internationa

Landen bezocht: