Het begin - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Carola - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Nieuwegein, Nederland van Carola - WaarBenJij.nu

Het begin

Door: Croo

Blijf op de hoogte en volg Carola

15 Maart 2011 | Nederland, Nieuwegein

Nou alle voorbereidingen zijn zo ongeveer gedaan! Voor diegene die het hele verhaal nog niet weten, zal ik het nog even in het kort vertellen.(is namelijk best saai)
In december heb ik me ingeschreven bij Activity International om op een Summer Camp in Amerika te gaan werken. Hiervoor moest ik een dossier over mezelf maken en op sturen. Na een aantal tips mijn dossier verbeterd en naar Amsterdam gegaan voor een interview.( hier ook nog ff een gezellig dagje Amsterdam van gemaakt, dank je wel voor de support mam) Tijdens interview even in het engels gekletst, en gelukkig dit was goed genoeg om naar Amerika te kunnen! Pfhoe, dat ik nu rust te hebben, maar nee hoor de volgende dag moest ik mijn herziende dossier gelijk opsturen, want die moest zo snel mogelijk naar BUNAC LONDON ( dit is de organisatie die samenwerkt met Activity International). Hier nog een laatste check van mijn dossier en toen ging mijn dossier richting BUNAC USA. Nu kon ik alleen nog maar afwachten.. dat is nog spannender dan je denkt;) Ik heb mijn mail nog vaker gecheckt dan ik normaal doen ( en ik kan je verzekeren normaal doe ik het al vaak, heel handig zo’n telefoon waar me mail aan gekoppeld is) Na zo ongeveer 3 weken wachten, kreeg ik EINDELIJK een mail. Ik was uitgenodigd voor Camp Oneka! Ik was nog op stage en onderweg terug even aan al mijn vriendinnen vertelt en thuis heb ik er met me paps een rosé-port om het te vieren. Ik had nu zoiezo een plaatsje op een kamp, dus ik dacht wacht nog even af of er nog meer aanbiedingen komen;) Halverwege kreeg ik echter een mailtje van Activity International met de mededeling dat ik geplaatst was. En het volgende formulieren invullen verhaal is weer begonnen!(verzekering, visum, contracten enz.) Gelukkig krijg ik er hulp bij en gaat het prima:p

Voor informatie over het kamp kan je bij mij terecht en eventueel ook op de site: www.oneka.com

Volgende bericht is vanaf Amerikaanse bodem;)

  • 21 April 2011 - 05:40

    Lysanne:

    Gevonden!!!

  • 17 Juni 2011 - 11:22

    Irma:

    Ik ook

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nieuwegein

Carola

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 19742

Voorgaande reizen:

09 Juni 2013 - 09 Februari 2014

Backpacken Down Under

16 Juni 2011 - 18 September 2011

Werken in het buitenland met Activity Internationa

Landen bezocht: