Philly - Reisverslag uit Tafton, Verenigde Staten van Carola - WaarBenJij.nu Philly - Reisverslag uit Tafton, Verenigde Staten van Carola - WaarBenJij.nu

Philly

Door: Croo

Blijf op de hoogte en volg Carola

05 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Tafton

Zo ik ben alweer halverwege de tweede helft van kamp. De tijd gaat nu echt snel. De afeglopen dagen wat minder weer gehad en al twee dagen regen.. Gelukkig is de meeste regen in de nacht gevallen. Nu is het droog en begint de zon weer door te breken. Hoe is het daar met het weer gesteld al wat meer zon gezien?

Mijn eerste vrije 24uur ben ik met een stel collega's naar Philadelphia geweest. We konden slapen bij Courtney (zij was op kamp tijdens 1st half om te helpen) 's Avonds wat wezen drinken, maar vroeg naar bed gegaan en de volgende dag naar indepence hall, liberty bell en het art museum geweest ( diegene met een aantal trappen). Op tijd weer richting kamp vertrokken, daar aangekomen klaargemaakt om weer te werken.

Voor de rest loopt alles nu makkelijk en vlot. De activiteiten lopen makkelijk en de tijd gaat snel. Volgende week zijn er leuke activiteiten gepland. Zo is woensdag Hersey Park. Dat is net zoiets als Six Flags maar dan groter en beter en daar gaan we met het hele kamp naartoe. Dan de dag erna is country club day. Dit betekend luier dag voor de kampers. Ze mogen in zon liggen om bruin te worden, kunnen een massage krijgen enz. De drama shows komen er nu ook aan, dus de avondactiviteiten zullen veranderen;) Aankomend weekend heb ik ook 48uur vrij. Ik ga dan samen met Claire naar Boston en daar op een zeilboot voor een sunset sail! Voor de rets zijn we nog aan het bekijken wat we gaan doen, word waarschijnlijk de eilanden daar bezoeken en misschien shoppen!

Dat was het belangrijkste nieuws wel weer!

Mariek + Stef en Kai: gefeliciteerd met Kiara. Ze ziet er prachtig uit op de foto van Lys en van pa en ma!

Katink+Bram: Bedankt voor jullie kaartje!

ps. Een kaart doet er ongeveer 9 dagen over om bij mij aan te komen:) En ouders ja de kaart vamuit Duitsland heb ik ook gehad!



  • 04 Augustus 2011 - 17:13

    Laurian:

    Heyy Crootje!!

    Wat leuk joh, dat je nog zoveel kan zien en doen buiten het kamp om!
    Wij hebben hier deze week eindelijk weer is wat beter weer gehad maar helaas, precies als we nar zeeland gaan vertrekken wordt het dramaaaatisch weer..:(
    En heb je eigenlijk al leuke boys gespot daar, zie alleen maar fotos van gezellige meiden :P
    In ieder geval super mooi dat je het zo maar je zin heb daaro, en ook dat je weer tante geworden bent!!!
    Have fun and enjoyy!

    Kuss

  • 04 Augustus 2011 - 20:53

    Kirsty:

    Chickiej!

    Super leuk al je verhalen! Ik zal je snel weer een update vanuit hier sturen. Maar Lauu heeft gelijk: nu eindelijk een paar dagen goed weer gehad.
    En ook ik ben benieuwd naar je boys.

    Verder: gefeliciteerd met je nichtje! ( wel een beetje raar om de naam van mijn hond in een andere context te lezen... :P )

    En de foto's op FB zijn ook super leuk om te zien! Hopelijk komen er nog veel meer mooie foto's van je leuke uitstapjes en tripjes.

    Geniet er nog lekker van en je ziet mn update zo snel mogeljk verschijnen ;)

    Dikke kus en knuf!

  • 05 Augustus 2011 - 13:36

    Mama:

    Hoi liefie,
    Erg leuk weer een verslag van jouw te lezen.Zo blijven we het tenminste alemal goed volgen.
    Pa is net weer zo'n ouderwetse brief van mij aan het posten,hierin nog wat details over je nichtje,een pracht klein meisje met een leuke aparte naam.
    Gezellig dat jullie naar Philly zijn geweest,zo zie nog wat van dat inmens grote land.
    Daar waar alles groter en beter is ,zoals dat Hersey park.(ha,ha) Pas maar op dat je niet vedwaald in het park of dat een van de meisjes kwijt raakt in het park. Dat is weer een nadeel hoor van alles "taller and bigger".
    De tijd vliegt echt voorbij,voor je 't weet zit je weer in ons kikkerlandje.
    Geniet nog maar lekker van je uitstapje naar Boston enveel plezier nog op 't kamp.
    Dikke knuffel mama.


  • 08 Augustus 2011 - 15:35

    Ria:

    Ha Carola, long time no see!!!!!!Ik denkdat je er nog geen moment spijt van hebt gehad dat je deze stage bent aangegaan. Tussen de bedrijven door krijg je ook nog wat te zien van het land. Lijkt me echt geweldig. Geniet er maar lekker van!! De tijd verstrijkt toch wel snel hè?
    Leuk die fotoo's heb je in ieder geval een beeld erbij.
    Ben benieuwd wat je op het laatst nog gaat doen!
    Ik heb mijn vakantie er bijna op zitten.Nog 1 week, dan beginnen de scholen weer. Morgen heb ik met mijn duo afgesproken en donderdag hebben we onze 1e teamvergadering al.
    Lieve Croo, geniet en ben nieuwsgierig naar het vervolg.
    Liefs Ria.

  • 08 Augustus 2011 - 18:59

    Marieke:

    He sweet sister,

    Leuke verhalen hoor, eindelijk de tijd gevonden om naar mijn mail te kijken.
    Echt tof dat je al zoveel van het land kan bekijken.... benieuwd wat je nog gaat doen na je werk???
    Heb je daar al plannen voor gemaakt?

    Hier is het hartstikke druk met onze prinses Kiara...en haar grote broer.
    Ik zal binnenkort nog wat nieuwe foto's van je nichtje mailen.

    Heel veel plezier met shoppen en werken natuurlijk.
    Kus kersverse mamma voor de 2de keer.

  • 10 Augustus 2011 - 12:58

    Cinta:

    Lieverd,
    Je blijft maar verhalen posten en leuke dingen beleven!
    Jij gaat alle steden daar af joh, niet normaal meer! hahaha.
    Gelukkig heb je het allemaal super naar je zin en nog steeds super leuk met die meiden!
    Het is gewoon al bijna tijd om je reis te volbrengen! Dan kan eindelijk je buik bruin worden en kan je er sexy bijlopen in bikini ipv badpak:P NY wordt vast super vet! Ik ben benieuwddddddd.
    Nou ik stuur je snel weer een mail met updates!
    Love uuuu! Xx

  • 10 Augustus 2011 - 20:07

    Katinka:

    He zus,
    komt het einde al in zicht op het kamp??? Het is alweer half augustus, de tijd gaat snel!
    Bram en ik komen al bijna richting Amerika en hebben er erg veel zin in! Ik heb je nog een mail gestuurd!

    Tot snel!

    Groetjes van ons

  • 13 Augustus 2011 - 12:34

    Lysanne:

    Hey zus!

    Hoe is het daar?? Je schreef al op facebook dat het pretpark superleuk was en enorm groot! Hoe was de country club day? Ook voor jullie een beetje relaxed of alleen voor de kinderen?
    Wat doen jullie met de drama shows? moet je dan acteren ofzo?

    Als het goed is ben je nu dit weekend in Boston aan het zeilen. Leuk dat je in je vrije tijd allemaal uitjes plant! Ik ben benieuwd naar alle foto's :)

    Ik ben net een weekje vrij geweest. Ed moest wel gewoon werken helaas.. Heb een aantal dingen voor de bruiloft van Anouk geregeld, ben met Kai en ma naar de efteling geweest :) en gisteren is Anouk met Jesse getrouwd in het stadhuis in Utrecht. Was voor hun vooral een formaliteit dus zonder alle poespas, maar was toch bijzonder. Daarna nog een bbq bij de moeder van Anouk.
    23 september is dan pas echt de grote dag, dus daar zijn we nu druk mee!

    Ik wacht weer op je volgende verhaal!!

    x Lys

  • 15 Augustus 2011 - 17:40

    Mattie:

    leuk carola, om te volgen wat je doet en hoe je het daar hebt. Het valt me op dat je zoveel leuks doet in je vrije tijd. Wat een geweldige ervaring! De vakanties zijn hier weer zowat voorbij; we hopen nog steeds op een paar mooie zonnedagen.
    Gefeliciteerd met je nichtje, hartelijke groeten van Mattie, en Ron, Klaartje en Bart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Tafton

Carola

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 19733

Voorgaande reizen:

09 Juni 2013 - 09 Februari 2014

Backpacken Down Under

16 Juni 2011 - 18 September 2011

Werken in het buitenland met Activity Internationa

Landen bezocht: