Williamstown and Wilsons Prom - Reisverslag uit Point Lookout, Verenigde Staten van Carola - WaarBenJij.nu Williamstown and Wilsons Prom - Reisverslag uit Point Lookout, Verenigde Staten van Carola - WaarBenJij.nu

Williamstown and Wilsons Prom

Blijf op de hoogte en volg Carola

23 December 2013 | Verenigde Staten, Point Lookout

Na een lange autorit dan eindelijk in Melbourne aangekomen. Het duurde wel 2 uur om door de stad heen te rijden en onze bestemming te bereiken.. Normaal kan dat in een kwartier;). De dag erna ben ik naar het havengedeelte Williamstown geweest en heb ik daar langs de haven gelopen en in het park gelezen. Claire die had namelijk een interview. In de avond bij het nieuwe huisje van Claire gekeken. Die avond vroeg naar bed gegaan en de volgende ochtend al vroeg op pad naar Wilsons Prom. Dit is een nationaal park zo'n 3 uur van Melbourne vandaan. Na onze tent op gezet te hebben, zijn we mount oberon gaan beklimmen. Dat was best zwaar voor de bovenbenen, vooral door de trappen. Boven werden we wel beloond met een super mooi uitzicht over een gedeelte van Wilsons Prom. In de avond op zoek gegaan naar wildlife. En ja ik had geluk een hele hoop kangoeroes, emu's, wallaby's en zelfs wombats. Wombats zijn zo schattig en sinds kort mijn favoriete dier

  • 23 December 2013 - 09:09

    Kirsty :

    Ik heb vandaag geleerd dat koala's geevolueerde (of hoe je dat noemt) wombats zijn.

  • 29 December 2013 - 23:06

    Ria Slot:

    Ha caro
    Het houdt maar niet op he? Ik ben erg benieuwd naar al je fotoos en ben ook benieuwd hoeveel fotoalbums je nodig hebt voor al die fotoos!
    Ik wens je vast een hele goede en gezellige jaarwisseling toe! Heb het fijn!
    Liefs ria!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Point Lookout

Carola

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 19722

Voorgaande reizen:

09 Juni 2013 - 09 Februari 2014

Backpacken Down Under

16 Juni 2011 - 18 September 2011

Werken in het buitenland met Activity Internationa

Landen bezocht: