Sydney again - Reisverslag uit Donvale, Australië van Carola - WaarBenJij.nu Sydney again - Reisverslag uit Donvale, Australië van Carola - WaarBenJij.nu

Sydney again

Blijf op de hoogte en volg Carola

15 December 2013 | Australië, Donvale

Zaterdagavond laat op Sydney airport aangekomen en de trein naar het centraal station genomen om daar in 5 min naar mijn hostel te lopen. Ik moest 1 nacht in een ander hostel slapen omdat wake up ( dat was waar Kirsty sliep) volgeboekt was. Dus met Kirsty afgesproken om de volgende ochtend te meeten bij Wake up. Nadat ik daar had ingecheckt en op de kamer met Kirsty zat, zijn we naar het Sydney opera huis gelopen en heeft Kirs wat foto's genomen ( ik had er al een aantal van mijn vorige bezoek). Vervolgens over de Harbour bridge gelopen en door de Rocks. Dat is een paar straten met wat kraampjes en souvenirswinkels. Via de grote winkelstraat George street terug naar ons hostel gelopen. De dag erna zijn we naar Manly gegaan. Vanuit circulair Quay de Ferry naar Manly genomen. Daar naar het strand gelopen en daar van het zonnetje genoten. 'S avonds zijn we naar het opera huis gelopen om het te zien me kerstlichtjes.. Deze waren helaas nog niet aan.

Op mijn verjaardag zijn we naar Bondi beach gegaan. 'S ochtends vroeg als eerste met mijn paps en mams geskyped:) Het water daar was net zo sterk als in Biscarosse. Er was maar een klein deel waar je kon zwemmen en alsnog moest je je bikini goed vasthouden met elke golf! Het was een heerlijke relax dag. In de avond lekker in de Side bar gegeten en daar Patricio uit Chili en Daniel uit Engeland leren kennen. Kirs was erg moe die avond en ging rond 10uur naar bed en ik ben met Daniel en Patricio in Kings cross uitgeweest. We waren een gedeelte van de avond op een Silent disco. Hierbij krijgt iedereen die binnenkomt zijn of haar eigen koptelefoon en die zet je dan op en daar komt muziek uit en daar dans je dan op. Best hilarisch, vooral als je koptelefoon afdoet en iedereen ziet dansen op hun eigen muziek en vals aan het mee zingen zijn. Na een paar uur slapen moest ik alweer opstaan want kirs en ik moesten van kamer veranderen en we gingen naar de blue mountains.

  • 18 December 2013 - 15:45

    Ria:

    Ha Carola, joh wat lijkt de tijd nu te vliegen. Volgens mij heb jij je wel vermaakt met je verjaardag! Leuk voor jou om dat ook eens in het warme zonnetje te vieren, alleen wij hebben die party gemist! Hoe is t om niet meer te werken? Afkicken?
    Nog een week dan is het kerst. We krijgen in Nederland in ieder geval geen witte kerst! We weten ook niet beter!
    Wanneer vertrek jij naar die familie waar je gewerkt hebt?
    Een hele fijne kerst, we zullen aan je denken!
    Dikke kus, Ria!

  • 22 December 2013 - 23:24

    Klaasje:

    Hoi meissie
    Ja Sydney again en straks met de jaarwisseling wederom Sydney again wat een belevenis zeg.Je haalt er echt alles uit in die paar maanden. Ja een paar maanden ,want het lijkt nu toch echt om te vliegen hoor, maar ik ben ook wel blij dat je terug komst een beetje in zicht komt.
    Je beleeft ook weer zo veel dat het daardoor ook wel sneller lijkt te gaan.
    Nu geniet er maar van en blijf schrijven en appen ,zodat wij het ook een beetje meebeleven.
    Dikke kus en fijne feestdagen Mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carola

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 19733

Voorgaande reizen:

09 Juni 2013 - 09 Februari 2014

Backpacken Down Under

16 Juni 2011 - 18 September 2011

Werken in het buitenland met Activity Internationa

Landen bezocht: