stradbroke island - Reisverslag uit Queenstown, Zuid-Afrika van Carola - WaarBenJij.nu stradbroke island - Reisverslag uit Queenstown, Zuid-Afrika van Carola - WaarBenJij.nu

stradbroke island

Blijf op de hoogte en volg Carola

23 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Queenstown

Hier weer een achterstallig verhaal! Op woensdag door Louise en Alastair van het vliegveld opgehaald. En samen met hun de Ferry naar Stradbroke island genomen. Na nog een half uurtje rijden aangekomen bij hun tweede huis. Daar waren de moeder en broer van Louise en zijn vrouw al. 'S avonds fish&chips gegeten. De volgende dagen heb ik wat gelezen op de veranda en s middags heb ik nog lekker op het strand gelegen. Het weekend was Gesche ook aangekomen en zijn we op het strand geweest en in de middag met Louise en Alastair op het strand gereden naar een mooi uitzichtpunt waar we de gold coast konden zien. Ook geprobeerd wat te vissen maar ik had alleen maar stomme krabben aan me haak die bij het binnenhalen gewoon los lieten! Zondag moesten we nog een auto met Koreanen uit het zand trekken. Die zaten vast midden op de uitgang en ingang van het strand. Vervolgens zijn we op kerstbomen jacht gegaan en heeft Alastair illegaal een boom uit het nationaal park gekapt. Die avond de kerstboom versierd. De dagen daarna zijn Gesche en ik aan het koekjes bakken geslagen. Dit was namelijk ons cadeau voor kerst aan Louise en Alastair. Gesche had vanille vanillekipferl en schneeflöckchen gemaakt. Dit waren van die zandkoekjes met poedersuiker boven op. Ik had een boterkoek en kletskoppen gemaakt en samen hadden we nog een gluhwein voor hun gemaakt. Tussen de bedrijven door ook nog naar het strand geweest en wat foto's met kerstmuts gemaakt. Eerste kerstdag op het strand ontketenen daarna heerlijk van het zonnetje genoten. 'S middags een grote vislunch klaar gemaakt en die natuurlijk opgegeten. De rest van de middag hebben we niet zeer zoveel gedaan. Wat kerstmuziek geluisterd en gerelaxed. Tweede kerstdag de hele dag op het strand geweest en weer geprobeerd te vissen. De ochtend erna hebben we yoga op het strand gedaan. Dit was niet echt iets voor ons.. S middags koekjes gebakken voor Fiona, Andrew en In de avond tv gekeken. Het weekend s ochtends op het stand vertoefd met zwemmen, frisbee en balletje gooien. In de middag heb ik met Addie geknutseld en zondagavond zijn we bij het hotel uiteten geweest en hebben Gesche en ik daar nog een drankje gedaan. De volgende dag zijn we door Louise afgezet bij de Ferry en zijn we richting het vliegveld vertrokken voor ons oud en nieuw in Sydney!

  • 23 Januari 2014 - 18:06

    Klaasje:

    Hoi Lieverd
    Je verhalen komen wel wat later dan je belevenissen, maar zo houd je toch het overzicht voor later.
    Nu alweer in Nieuw Zeeland waar je ook hele mooie dingen ziet en meemaakt.
    Het Hobbit land en de Doom waren erg mooi heb ik begrepen en het bezoek aan de Maori stam met speciale BBQ was ook weer een prachtige belevenis.
    Ook je foto,s van de prachtige vergezichten in de zuidelijke Alpen met schitterende bergen en het Wanaka meer waren erg mooi. Ik heb zelfs begrepen dat ze daar ook skien ,maar dan in augustus.
    Nu geniet er nog maar lekker van, want het einde van je reis komt nu toch in zicht.
    Ik verheug me ook echt op je terugkomst. Alhoewel die 8 maanden toch nog best snel gegaan zijn.
    Nog een paar fijne dagen in Nieuw-Zeeland en lekker uitrusten op het strand straks, zodat je toch nog een beetje uitgerust thuiskomt. Al vast een hele goede thuisreis gewenst en tot ziens op Schiphol.
    Hele dikke kus Mama.

  • 25 Januari 2014 - 15:48

    Tiny Van Der Mark:

    Hoi, Carola.Eindelijk kan ik je een reactie sturen.Ben en ik lezen AL JE VERHALEN en we genieten van alles wat je meemaakt.
    Vooral het zwemmen met haaien vond ik spannend. en oja ,wel laat,maar beter laat dan nooit.
    Nog de beste wensen voor dit schone jaar voor jou, maar ook voor ons.Wanneer je thuiskomt ,weet ik niet,
    maar ik wens je nog een leuke tijd in Down Under.
    Groeten van Tiny en Ben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Carola

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 19724

Voorgaande reizen:

09 Juni 2013 - 09 Februari 2014

Backpacken Down Under

16 Juni 2011 - 18 September 2011

Werken in het buitenland met Activity Internationa

Landen bezocht: