Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Queenstown, Zuid-Afrika van Carola - WaarBenJij.nu Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Queenstown, Zuid-Afrika van Carola - WaarBenJij.nu

Nieuw Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Carola

25 Januari 2014 | Zuid-Afrika, Queenstown

Na een lange dag rond 19.00 aangekomen in Auckland waar Gesche op me zat te wachten. Ja nadat haar roadtrip niet door ging, besloot ze met mij mee te gaan naar Nieuw Zeeland! De dag erna hebben we onze kiwi experience geboekt! Vervolgens hebben we een city tour door Auckland gedaan en 's avonds zijn we met onze kamergenoten uitgegaan. Dinsdag zijn we kort wezen shoppen en hebben we lokale honing geproefd. Vervolgens naar het park Domain gelopen en toen nog wat van de Heineken open ( tennistoernooi) gekeken. In de avond wat gedronken en bijtijds naar bed gegaan.

• 26 Januari 2014 - 00:39

Klaasje:

Hoi Carola
    Dit verhaal is zeker nog niet helemaal af.wij hebben vis
    A

• 26 Januari 2014 - 00:58

Klaasje:

Hoi
    en.
    Wat ik wilde schrijven is, dat we zulke mooie foto's van je gezien hebben via de app. Prachtige vergezichten en erg mooi besneeuwde bergen op het zuidelijk eiland.
    Volgensvje site zit je nu ineens in Zuid_ Afrika.ik wist dat je erg vlot reist maar denk toch dat de computer een beetje in de war is.Of is Afrika je volgende droom om te gaan bezoeken?
    Wij zijn nu wel langzaam je terugkomst aan het aftellen hoor!
    Blijf dan voorlopig maar even in dat kille kikkerlandje, want we hebben je echt gemist.
    Nog een fijne tijd in New_Sealand, rust nog even lekker uit op het strand en geniet van de zon.
    Als we het weer bericht mogen geloven treed eind van de week de winter in dus het wordt kouder hier,
    WEES VAST VOORBEREID OP DE KOU.
    Dikke knuffel Mama

• 28 Januari 2014 - 13:35

Katinka:

Hi zus,
    Hoe was het zwemmen met de dolfijnen? Echt super gaaf dat je dat daar hebt kunnen doen! Je hebt ook weer zoveel berichten hier op gepost. Ik kan het soms echt niet meer bijhouden!
    Gelukkig krijg ik het ook mee op de app, maar de uitgebreide versie hier op de site is ook wel erg leuk om te lezen!

De wintersport komt alweer in zicht en dat betekent ook een einde aan jou lange Australie en Nieuw Zeeland avontuur. Maar je hebt nog een paar weken, dus geniet er nog maar van daar! Dat gaat vast wel lukken. Ondertussen sneeuwt het in Oostenrijk en dat kunnen we wel gebruiken. Er lag namelijk niet meer zoveel sneeuw!

Tot snel!

XXX van ons